Propuneri de politici publice privind integrarea copiilor CES cu deficiențe auditive și vizuale în învățământul de masă
În cadrul proiectului „Acces la educație incluzivă de calitate pentru copiii CES cu deficiențe auditive și vizuale (EDU-CES)” derulat de către Asociația C4C – Communication for Community, CPEdu a dezvoltat 4 propuneri de politici publice care urmăresc integrarea în învățământul de masă a copiilor CES cu deficiențe vizuale și auditive.
Propunerile de politici publice includ : analiza contextului actual și a documentelor de politici existente, identificarea problemelor, prezentarea a minim 3 soluții posibile, o soluție aleasă în urma consultărilor actorilor relevanți în domeniu și, acolo unde a fost posibilă, o analiza de impact ex-ante. Pentru realizarea celor 4 livrabile, CPEdu a organizat o echipă alcătuită din: experți interni, persoane cu expriență în dezvoltarea, analizarea și fundamentarea politicilor publice și experți externi, persoane cu experiență în servicii publice de educație dedicate copiilor cu deficiențe auditive și vizuale.
0 Comments on "Propuneri de politici publice privind integrarea copiilor CES cu deficiențe auditive și vizuale în învățământul de masă"